طراحی سایت وردپرس

امروزه بسیاری عادت کرده‌اند تا برای هر سؤال و نیازی ابتدا به سراغ اینترنت رفته و در موتورهای جستجو به دنبال پاسخ خود باشند. بدون شک کسب و کار شما با وجود یک وب سایت حتماً مشتریانی جدید را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر تردید دارید فقط یک لحظه به این فکر کنید که این مشتریان بالقوه در صورت عدم حضور شما در دنیای وب چکار می‌کنند؟ بله درست است، به سراغ رقیبان هوشیار شما خواهند رفت.

اما اگر زودتر از این‌ها به فکر این مهم افتاده‌اید و برای خود وب سایتی به راه انداخته‌اید خب شما یک گام از رقیبان خود جلوتر هستید تنها باید خاطر نشان کنیم اکنون شما باید نسبت به ظاهر و عملکرد سایت خود ریزبین باشید.

یک سایت حرفه‌ای با ظاهری زیبا و کارآمد قطعا مشتریان بیشتری را جذب خواهد کرد. این روزها طراحی سایت یا به‌ صورت اختصاصی و یا با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای وب آماده صورت می‌گیرد. سیستم‌های مدیریت محتوای جوملا و وردپرس از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا هستند که یک طراح سایت بنا به فاکتورهای خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند. وردپرس یکی از منعطف ترین و محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتواست که در واقع رایگان بودن و قابلیت بروز رسانی آن موجب شده تا طراحی سایت وردپرس از چنین محبوبیتی برخوردار شود.

از جمله مزیت‌های وردپرس می‌توان به وجود متنوع قالب وردپرس یا پوسته وردپرس و افزونه‌های آن اشاره کرد. اگر می‌خواهید برای خود یک سایت وردپرسی داشته‌ باشید، ستروکیت می‌تواند شما را در رسیدن به این منظور یاری کند.
طراحی سایت وردپرس از جمله تخصص‌های ماست. شما با مراجعه به بخش قالب سایت می‌توانید از قالب‌های آماده که توسط ما طراحی شده و قالب وردپرس که یکی از دسته بندی‌های آن‌ می‌باشد دیدن نمایید و نسبت به کیفیت و زیبایی کارها اطمینان حاصل نمایید. 
این حق شماست تا کار طراحی سایت خود را به کسانی بسپارید که نسبت به جدیدترین تکنولوژی‌های ارائه شده در زمینه وب آگاهی دارند و می‌توانند شما را در دنیای کسب و کارتان متمایز جلوه دهند.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

88897159 تلگرام

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

{jcomments on}