شرکت طراحی و توسعه وب و اپلیکیشن ستروکیت به منظور سهولت در راه اندازی کسب و کارها، قالب‌های رایگانی را تدارک دیده‌است تا صاحبان کسب و کارهای کوچک هم بتوانند محکم و قوی در این حوزه حضور پیدا کنند. در این قالب‌ها ویژگی‌هایی نظیر کاربری آسان، کارآیی بالا و طراحی جذاب و ریسپانسیو بودن در نظر گرفته شده‌است. ریسپانسیو بودن به این معنا که شما قادر خواهید بود آن‌ها را با بهترین چیدمان در سایزهای متفاوت از صفحه‌های نمایشگر مشاهده نمایید. سادگی در استفاده و انعطاف پذیری در تنظیمات آن‌ها موجب شده تا ما آن‌ها رابرای استفاده در هر کسب و کاری پیشنهاد کنیم. 

پس از دانلود هریک از این قالب‌ها، برای راه اندازی وب سایت خود لازم است این قالب‌ها را نصب نموده و با خرید هاست و دامنه هرچه سریعتر کسب و کار آنلاین خود را راه بیاندازید. جهت خرید سرویس‌های هاست و دامنه از شرکت ستروکیت، می‌توانید از لینک "راهنمای خرید" در منوی سایت کمک بگیرید که چگونگی این فرآیند را گام به گام توضیح داده است. لازم به ذکر است که چنانچه برای خرید سرویس‌های هاست و دامنه خود شرکت ستروکیت را انتخاب نمایید، شرکت ستروکیت به صورت کاملا رایگان نصب قالب‌ها را برای شما انجام خواهد داد. 

فراموش نکنید این روزها داشتن وب سایت، اعتبار و اعتماد بالاتری را نزد مشتریان شما به ارمغان خواهد آورد. پس چنانچه قصد دارید از این قافله عقب نمانید هر چه سریعتر به فکر راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار خود باشید.

همان‌طور که می‌دانید طراحی سایت بنابر نوع آن می‌تواند به سه دسته تقسیم‌بندی شود:

۱- طراحی با CMS و گرافیک اختصاصی

۲- طراحی با CMS یا سیستم مدیریت محتوای آماده مانند: طراحی سایت جوملا / طراحی سایت وردپرس 

۳- استفاده از قالب جوملا / قالب وردپرس

که هر یک از آن‌ها هزینه‌های متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت و شما می‌توانید متناسب با بودجه خود یکی از آن سه را انتخاب نمایید.

اگر ابتدای راهید و بودجه کافی برای راه اندازی وب سایت خود را ندارید، ما در این‌ جا قالب‌هایی را طراحی کرده‌ایم که در کنار آن‌ که می‌توانند نیاز‌های شما را بطور کامل برآورده سازند، به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته‌شده‌اند. از ویژگی‌های بارز این قالب‌ها می‌توان به قابلیت‌های توسعه و بروز رسانی آن‌ها اشاره داشت. از سویی دیگر آموزش‌هایی جامع را برای کاربری هرچه ساده‌تر با این سیستم‌های مدیریت محتوا فراهم کرده‌ایم که می‌توانند به طور کامل نگرانی شما مبنی بر چگونگی مدیریت سایت‌هایتان را به طور کامل برطرف سازند. برای بهر‌ه‌گیری از این آموزش‌ها می‌توانید به آموزش جوملا و آموزش وردپرس مراجعه نمایید.

فراموش نکنید اطمینان از سایت میزبان به هنگام دانلود قالب‌ رایگان جوملا، نکته‌ای غیر قابل تردید است. چرا که امروزه سایت‌های بسیاری با دانلود قالب‌های رایگان از سایت‌های خارجی و فارسی سازی آن‌ها کسب و کاری برای خود به راه انداخته‌اند. در صورتی که لازم است بدانید اکثر این قالب‌ها در خطر دسترسی هکرها بوده‌اند و انواع مشکلات امنیتی و کدهای مخرب را با خود به همراه دارند. به شما این نوید را می‌دهیم که حتی قالب‌ رایگان جوملا در فروشگاه ستروکیت از صفر تا صد توسط تیم طراحان وب ایجاد شده‌اند و با بروز نگه داشتن آن‌ها کوچکترین نگرانی مبنی بر خطرهای هک وب وجود نخواهد داشت.

این قالب‌ها در سایت ستروکیت رایگان هستند زیرا:

۱- تا شما نسبت به کیفیت کار و طراحی سایت ما، اطمینان حاصل نمایید و به اعتبار ما بیافزایید.

۲- قطعاً استفاده از این قالب‌ سایت‌ها توسط تعداد بیشتری از کاربران، بازخوردهای مثبت بیشتری را برای ما به همراه خواهد داشت.

COM_VIRTUEMART_PRODUCT_SALESPRICE2,490,000 ﷼
COM_VIRTUEMART_PRODUCT_SALESPRICE2,490,000 ﷼

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

88897159 تلگرام

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

{jcomments on}