بوتیک لباس، جواهرسازی، باشگاه بدنسازی، سالن‌های آرایشگاه و زیبایی تنها تعدادی از موضوعاتی هستند که قالب سایت‌های زیر آن‌ها را پوشش می‌دهند. اگر شما بدنبال قالب سایت مد و زیبایی هستید، در اینجا می‌توانید قالب سایت‌های حرفه‌ای در این موضوع را براحتی پیدا کنید.

در تمامی این قالب‌ها، ریسپانسیو بودن، کاربرپسند بودن و زیبایی رعایت شده‌است. اسلایدرها و بخش گالری از مهمترین عوامل در یک قالب سایت مد و زیبایی هستند که در تمامی این قالب سایت‌ها درنظر گرفته شده‌اند.

دنیای مد و زیبایی دنیایی پیوسته در حال تغییر است که نیاز دارد مدام بروز و آپدیت باشد. از این رو شما نیز برای فعالیت در این حوزه به وب سایتی منعطف نیاز دارید که بتوانید در دنیای وب جایگاه خود را محفوظ نگاه دارید.

ترکیب تصاویر با کیفیت و خیره کننده با افکت‌هایی تاثیرگذار در این قالب سایت‌ها، آن‌ها را به بهترین گزینه برای شما تبدیل کرده‌است. شما می‌توانید چیدمان زیبای متون وتصاویر در کنار هم و ایجاد یک ساختار کاربرپسند را در این قالب‌ها شاهد باشید.

در بخش مدیریتی وب سایت، گزینه‌های شخصی سازی برای شما درنظر گرفته شده‌است که با کمک آن‌ها می‌توانید، رنگ فونت، بک گراند، نوع فونت را تغییر دهید همچنین براحتی می‌توانید متون و تصاویر داخل قالب سایت را تغییر داده و بخش‌هایی را که به آن‌ها نیاز ندارید،حذف کنید.

در بین مجموعه قالب سایت مد و زیبایی ما جستجو کنید و مناسب‌ترین قالب سایت را انتخاب نمایید.

مد و زیبایی

قیمت فروش: 2,490,000 ﷼
قیمت فروش: 2,490,000 ﷼